środa, 27 stycznia 2016

Zupełnie szczerze... notka od autorki.


Okej, powiem wam jak jest, bo nie chcę okłamywać was i siebie przy okazji. 
Nie mam pojęcia co będzie z tym blogiem. 
Przyznam wam (zupełnie szczerze), że już od dawna mam problem z tym opowiadaniem. 
Niestety stało się tak, że siadam do laptopa, włączam bloggera i wchodzę na bloga, ale... nie potrafię napisać rozdziału! Nie umiem! Rozumiem, że możecie tego nie rozumieć i być na mnie źli, ale błagam was nie potępiajcie mnie. Staram się jak mogę, przysięgam! Ale ta historia... po prostu mnie przerosła.
Zrobiłabym wszystko, żeby dokończyć tą historię, ale moje pomysły się wyczerpały. I tu nie chodzi o to, że nie mam weny na wydarzenia, akcje i fajne sceny... Po prosu nie potrafię już dobrze pisać. 
To nie jest tak, że się poddaję.  Blog nadal istnieje i wy nadal możecie na niego wchodzić, tyle, że... szansa na pojawienie się nowego rozdziału jest równa jakichś 30 marnych procent. 

Przepraszam i błagam o wybaczenie...
i zrozumienie...

Wasza na zawsze,
Alicja.

6 komentarzy:

  1. Oh nie nie nie...
    Sama piszę bloga więc rozumiem :/
    Ale powiem tylko tyle że piszesz naprawdę świetnie i nawet jak czasami nie masz weny i napiszesz gorzej to i tak jest super. Masz talent i to widać on nie mógł wyczerpać sie od tak... Wierzę w ciebie :) odczekasz, złapiesz wenę i napiszesz zajebisty rozdział.
    Jesteś w tym dobra więc nawet jeśli jakiś rozdział ci nie wyjdzie i tak będzie się nadawał :D
    Będę czekać na nowy rozdział
    Kocham
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, skąd ja to znam. Jestem tu pierwszy raz, przeczytałam ledwo rozdział, ale cos Ci powiem. Jeżeli teraz się poddasz, może już całkiem skończysz z pisaniem, a gdy zabraknie motywacji, kompletna porażka. Mówię ci, nie rób teraz tego, może zrób sobie przerwę, nie wiem na miesiąc czy nawet dwa, potem wena sama przyjdzie ;) Powodzenia!

    P.S. Śliczny szablon ;)

    dezawi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. สล็อต PGSLOTแตกง่าย เล่นง่ายได้เงินจริงผู้ให้บริการเกมสล็อต pg slot ออนไลน์บนโทรศัพท์เคลื่อนที่ที่มีเกมนานาประการให้เลือก เป็นเกมรูปแบบใหม่ที่ทำเงินให้ผู้เล่นได้เงินจริง 

    OdpowiedzUsuń
  5. pgslot org ว่าเป็นเว็บไซต์ที่ให้บริการเกมสล็อตออนไลน์มากมาย ด้วยความสนุกสนานและรางวัลใหญ่ที่มีให้แชร์กัน นอกจากนี้ PG SLOT

    OdpowiedzUsuń
  6. สล็อต ซื้อฟรีสปิน 50 PG ฟังก์ชั่นตัวช่วยยอดฮิต ที่อยากแนะนำให้ลองสล็อตซื้อฟรีสปินถูกๆต้องเว็บนี้เว็บเดียวเท่านั้น PG SLOT พร้อมเเล้วหรือยัง ที่จะพบตัวช่วยเล่นสล็อตเเบบใหม่

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy