poniedziałek, 22 czerwca 2015

"Po prostu dziękuję" #1 + Krótkie info o Smoczych Miastach!

Cześć kochani! 
Dzisiaj przychodzę do was z nową notką, tym razem nie jest to jednak rozdział. 
Chodzi mi o statystyki! 
Wiem: nuda, nuda i jeszcze raz nuda, ale chciałabym wam podziękować!!

Z moich małych statystyk wynika, że...:

~Na blogu zostało opublikowanych 60 komentarzy :)
~Najbardziej popularnym postem jest Rozdział 17, w którym Louis i Gabriella po raz pierwszy się całują ;* xd (ZOSTAŁ WYŚWIETLONY RÓWNO 100 RAZY)
~W maju blog został wyświetlony aż 858 razy... WOW!!! :D

A to takie... 4TOP czy coś xd :
Marzec - 287 wyświetleń!
Kwiecień - 693 wyświetlenia! (69 - przypadek? Nie sądzę xd)
Maj - jak wyżej - 858 razy (spadłam z krzesła jak to zobaczyłam... ja mówię poważnie xd)
Czerwiec - 424 razy! 

Nie, nie wymyśliłam tego - takie są fakty!
I może faktycznie jaram się niczym, bo dla niektórych bloggerów to zaledwie pikuś, ale dla mnie to jest po prostu... no WOW! 

PO PROSTU DZIĘKUJĘ!!!!
----------
No i to taki bonus...
|
|
|
|
\/



To jest mapa przedstawiająca Smocze Miasta :)
Zrobiłam ją bo chciałam, żebyście widzieli ten świat takim jakim ja go widzę ...
Może to nie do końca fair bo może chcieliście sami sobie wyobrazić te magiczne miasta, ale mi bardzo zależy na tym, żebyście wiedzieli jak to wygląda w mojej głowie. 
Mam nadzieję, że się wam spodoba ;*

Jeszcze raz DZIĘKUJĘ!!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy