sobota, 28 lutego 2015

Prolog!


„Pamiętam wszystko co się wtedy stało. To było jak jeden lodowaty powiew wiatru. W jednej sekundzie straciłam wszystko, co tak naprawdę się dla mnie liczyło. I to wszystko tylko i wyłącznie moja wina. To ja naraziłam ich wszystkich na niebezpieczeństwo i to przeze mnie teraz ich nie ma. Jak mam to naprawić?” - osiemnastoletnia Gabriella podjęła decyzję, która zmieniła jej życie na zawsze. Dlaczego to wszystko potoczyło się właśnie w tym kierunku? Dlaczego tak wielu osobom ze świata magii zależy na Gabrielli? Kim jest Louis i co ma wspólnego z Bri? Czy czarodziejka uratuje swoją przyjaciółkę, z rąk Morgany?


Jeśli opowiadać wszystko, zajęło by to mnóstwo czasu.
Historia zaczyna się z narodzeniem Gabrielli Black – ostatniej czarodziejki czterech żywiołów. Gabriella posiada moc Ognistego Smoka. Jej moc jest najsilniejszą z czterech i najbardziej niebezpieczną.
Gabriella mając 15 lat stanęła do walki z Morganą, złą i potężną wiedźmą, która pragnie posiąść Moc Czterech Żywiołów. Wiedźma zabiła biologicznych rodziców Gabrielli i rzuciła zaklęcie zapomnienia na dziewczynę. Teraz Bri wychowuje się w rodzinie zastępczej. Remus i Sara to bardzo dobrzy ludzie, którzy bardzo kochają Bellę – bo tak nazywają swoją piękność. Bri nie ma pojęcia, że grozi jej śmiertelne niebezpieczeństwo. Nie zna swoich mocy i nie wie jak je kontrolować. Przed Morganą czarodziejka broni się nieświadomie, za pomocą magicznego medalionu swojej matki. On chroni ją przed Czarną Magią.
Jednego dnia życie dziewczyny drastycznie się zmienia, gdy Gabriella gubi medalion. Co teraz stanie się z jej przyszłością? I kim jest Louis tajemniczy chłopak, który pragnie chronić Bri?



Barbara Palvin  jako Gabriella Black




„Oto Mój Swiat”

1 komentarz:

  1. Zaintrygowałaś mnie, kochana.
    Ciekawy prolog, no i jeden z moich ulubionych rodów; Black.
    Idę czytać następne!

    Pozdrawiam,
    -S.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy